<a href="http://www.webgozar.com/counter/stats.aspx?code=3007588" target="_blank">&#1570;&#1605;&#1575;&#1585;</a> من تورکم :: ----------------- یاشاسین آزربایجان -----------------

----------------- یاشاسین آزربایجان -----------------

♛ جانیم دان عزیزسن آزربــایــجــــانــــیــــم ☾✯ ♥ ☾✯✯☽ ♥ ✯☽ Canımdan Əzizsən AZƏRBAY☪ANIM ♛

----------------- یاشاسین آزربایجان -----------------

♛ جانیم دان عزیزسن آزربــایــجــــانــــیــــم ☾✯ ♥ ☾✯✯☽ ♥ ✯☽ Canımdan Əzizsən AZƏRBAY☪ANIM ♛

-----------------  یاشاسین آزربایجان  -----------------

برای ما افتخار این نیست که ایرانی هستیم / بزرگترین افتخار ما اینه که تورکیم. هر کی ضد آزربایجان بگه = قیمه . قلیان . شکوفه.

آزربایجان با "ز"، چرا؟ چونکه آزربایجان الفباش دست ماست. :D

نصف سرزمینم را به قمار ترکمنچای باختی...ارس را رگ ایرانت کردم.
به زبان ترکیم خندیدی...انقلاب سبزت را به نظاره نشستم.
در مرگ دریاچه ام سکوت مکن....تا به وداع خلیج عربت نخندم.


♛ جانیم دان عزیزسن آزربــایــجــــانــــیــــم ☾✯ ♥ ☾✯
✯☽ ♥ ✯☽ Canımdan Əzizsən AZƏRBAY☪ANIM ♛

نویسندگان
۳۰تیر

من تورکم | Mən TـRK'üm

به ما میگویند "آذری ، ترک آذری، آذربایجانی " طوریکه انگار در میان ملت تورک طایفه اوغوزها وجود نداشته
مردمی که در آذربایجان زندگی میکنند ملت اوغوز هستند.این ملت از نسل ترکان اوغوز میباشند.همان اندازه که ترک آلمان، ترک انگلیس واژه‌هایی غلط است،" آذری " نیز به همان اندازه غلط است.ما "ترکهای آزربایجان" هستیم. از کلماتی جاهلانه مانند "آذری" و "آذربایجانی" بایستی دست کشید.
آیا "من تورکم" گفتن سخت است؟
ائلچی بئی- آکادمی علوم آذربایجان

من تورکم



نظرات  (۱)

"آذری" ددندی

من تورکم -

چؤخ بئیندیم

پاسخ:
مـــن تورکــــ ـ ــــم ...
یاشا قاردااااااااش . ساغول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">